четверг, 31 октября 2013 г.


МОДУЛЬ 8

Я мав можливість розглянути приклади учнівських робіт та обговорити ідеї, щодо залучення учнів до процесу оцінювання. Така діяльність допомогла мені допрацювати план оцінювання, внести зміни до плану вивчення теми. Також в результаті педради ми обрали шляхи вирішення проблем у залученні учнів до оцінювання робіт, а саме: використання міжособистісних навичок, обізнаність у оцінюванні та само оцінювання, використання методу самооцінки роботи в малій групі.

Оцінка власної участі в роботі малої групи

__________________________________________________________________

Наскільки добре я працював зі своїми товаришами? В яких випадках? Як часто?
 
Я співпрацював з іншими, коли ми працювали над досягненням спільних цілей
 
Я старанно працював  над завданням
 
Я висловив нові ідеї
 
Я підбадьорював решту
 
Я вносив корисні пропозиції, коли мене просили про допомогу
 

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ:

0 – жодного разу 1 – дуже рідко 2 – по мірі можливостей 3. – часто 4. - увесь час

Комментариев нет:

Отправить комментарий