МОДУЛЬ
8
Я мав можливість розглянути приклади учнівських робіт та
обговорити ідеї, щодо залучення учнів до процесу оцінювання. Така діяльність
допомогла мені допрацювати план оцінювання, внести зміни до плану вивчення
теми. Також в результаті педради ми обрали шляхи вирішення проблем у залученні
учнів до оцінювання робіт, а саме: використання міжособистісних навичок,
обізнаність у оцінюванні та само оцінювання, використання методу самооцінки
роботи в малій групі.
Оцінка власної участі в роботі малої групи
__________________________________________________________________
Наскільки
добре я працював зі своїми товаришами? В яких випадках? Як часто?
|
|
Я
співпрацював з іншими, коли ми працювали над досягненням спільних цілей
|
|
Я старанно
працював над завданням
|
|
Я висловив
нові ідеї
|
|
Я
підбадьорював решту
|
|
Я вносив
корисні пропозиції, коли мене просили про допомогу
|
|
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ:
0 – жодного разу 1 – дуже
рідко 2 – по мірі можливостей
3. – часто 4. - увесь час
Комментариев нет:
Отправить комментарий